FAQ

Objednávky a doručenie

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Snažíme sa, aby sa k vám vaše Ponshky dostali čo najrýchlejšie. Ponshky vám odosielame cez Slovenskú poštu, preto by malo doručenie trvať maximálne 3 dni od vytvorenia objednávky, resp. jej zaplatenia. V prípade, že ako spôsob platby zvolíte Slovenská pošta – 1. trieda, mali by to byť maximálne 2 dni.

Ak je Vaša objednávka v hodnote viac ako 30€, poštovné máte grátis! 🙂

Koľko stojí poštovné?

Všetky objednávky odosielame cez Slovenskú poštu – klasické poštovné stojí 2.40€, poštovné 1. triedou stojí 2.50€. V prípade, že si ponožky objednávate do Českej republiky, poštovné je vo výške 4.50€.

Môžem si Ponshky objednať aj inde ako na Slovensko alebo do Česka?

Samozrejme, stačí nám napísať na info@ponsh.sk alebo na jednu z našich sociálnych sietí a Vašu žiadosť vyriešime osobne 🙂

Po vytvorení objednávky mi neprišiel žiaden potvrdzovací email.

Skontrolujte si prosím spam priečinok, keďže tento email tam mohol byť náhodou označený ako spam a presmerovaný tam. V prípade, ak máte na našej stránke vytvorený účet, skontrolujte si priečinok “Moje objednávky” vo Vašom profile. Ak sa tam Vaša objednávka nebude nachádzať, pokúste sa prosím odoslať objednávku ešte raz, aleno nám napíšte nám na info@ponsh.sk.

Dizajny a zloženie

Aké je zloženie Ponshiek?

Ponshky robíme z najkvalitnejších materiálov. Ich zloženie sa mierne líši od dizajnu k dizajnu, ale vždy sa v nich nachádza okolo 90% bavlny, 7% polyamidu a 3% elastánu.

Mám nápad na cool dizajn Ponshiek – čo ďalej?

Ak máte nápad, ktorý by ste radi pretavili na ponožky, ozvite sa nám na info@ponsh.sk, poprípade naše sociálne siete. Potešíme sa každému nápadu! ❤️

Reklamácie a výmeny

Môžem vrátiť alebo vymeniť ponožky, ktoré som si objednal?

Máte právo si vymeniť Ponsh ponožky objednané z našej stránky v časovom období 14 dní od prijatia objednávky. Všetky Ponshky však musia byť v takom stave, v akom k vám prišli – nepoužité a so všetkým, čo bolo pôvodne v balení. Majte však na mysli, že Vám nebude vrátená cena poštovného.

Ak nám posielate Ponshky naspäť, uistite sa či balenie obsahuje aj papier s vašim menom, číslom objednávky a dôvodom  pre výmenu/reklamáciu, poprípade faktúrou.